.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب کاهش 50 درصدی مبلغ عیدی کارگران

عضو شورای عالی کار، میزان عیدی سال 91 کارگران را همانند سالهای گذشته دانست و هرگونه کاهش در میزان عیدی امسال را تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز از تنکابن،سید حمزه درواری گفت: کارگروه های تخصصی تعیین دستمزد سال 91 از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شکل گرفت که منتظر ارسال نظرات کارشناسی آنان به شورای عالی کار جهت تعیین دستمزد در سال 91 هستیم.

عضو شورای عالی کار اظهار نظرهای صورت گرفته در باره کاهش میزان عیدی سال 91 را با توجه به عدم تصویب اصلاحیه قانون کار از «شیطنت های رسانه ای» دانست و در عین حال از برخورد دو گانه دولت با عیدی کارمندان و کارگران انتقاد کرده و آن را اجحافی به بدنه کارفرمایی کشور دانست. وی گفت: چگونه می شود که دولت برای عیدی کارمندان خود مبلغ 350 هزار تومان تعیین کرده، ولی برای کارگران پرداخت دو برابر حداقل دستمزد را ملاک و مبنا قرار می دهد؟

عضو هیئت رئیسه کانون کارفرمایی ایران درخصوص اصلاح پیش نویس قانون کار ارائه شده توسط دولت گفت:من نیز به مواردی از این پیش نویس معترض بوده و هستم. وی گفت: می توان به استیلاء دولت در شورای عالی کار،شورای عالی حفاظت ایمنی و مراجع حل اختلاف نقش پررنگ تری قائل شد،ولی آنچه حائز اهمیت است توجه و دقت نظر دولت با توجه این انتقادات می باشد که قابل تقدیر است.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان مازندران در ادامه خاطرنشان ساخت: امروزه قوانین و هرگونه اقدامات نظام باید در جهت رفه موانع تولید و اشتغال باشد که در سایه ایجاد اشتغال پایدار می توان هم به اقتصاد کشور و هم به جامعه کارگری و کارفرمایی کمک کرد.

رئیس هیات کانون کارفرمایی مازندران در خاتمه مطالبات سیستم بانکی از کارفرمایان را رو به افزایش دانست و خواستار توجه جدی دولت به مشکلات کارفرمایان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.